Friday 29 June 2012

ЭНЭ ГАНЦ САРНАЙ ШИГ МИНИЙ ЕРТӨНЦ БУСДААС "УЛААН" ЮМ...




****************
Өөрийнхөөрөө л өөрийн амьдралыг үлдээнэм,
Өнгөрүүлсэн дундах тэнэглэл бас ухаарал
Өөр хэнийх ч биш миний ирээдүй,
Зоргоор явсан идэр нас
Золбин бодол бас хээнцэр хүсэл
Зовлон тэгээд жаргал.
Ухаарал дутсан зам харгуй
Уйтгар гуниг бас баяр баясал,
Өмчлөхөд маргаан үгүй
Өөрийн бүгд минийхээ . . .

****************

Бусдын тухай би юу мэдэх билээ
Булгилсан хүсэл,буруутгаж болохгүй гэмшил байгаа ч юм бил үү
Би юу мэдэх билээ!
Хэнд ч хэлэмгүй гунигаа тээгээд
Хэнэггүйхэн алхдаг ч юм бил үү
Би юу мэдэх билээ!
Миний тухай хүн ярих нь надад сонин
Мэдэж байгаа юм шиг ярих нь өрөвдмөөр...
Мичдээс цаашхи олон оддыг хэн тоолж барах билээ
Миний сэтгэлийн доторх түмэн бодлыг хэн тааж мэдэх билээ ...

****************

No comments:

Post a Comment